Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU:

PROSIMY ODESŁAĆ TOWAR NA ADRES: 

CZOSNEK I LAWENDA Ul. Krakowska 17 32-860 Czchów tel. 601545689

UWAGA! 

Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Nie odbieramy awizo od POCZY POLSKIEJ. Zwrot tylko kurierem.

Po odebraniu zwrotu -  koszt zamówienie zwracamy na konto do 14 dni.

MASZ 14 DNI NA ZWROT – KOSZT WYSYŁKI POWROTNEJ POKRYWA KUPUJĄCY.

***

USZKODZONY TOWAR? 

MOŻNA GO REKLAMOWAĆ. ABY TO ZROBIĆ TRZEBA SPISAĆ PROTOKÓŁ W OBECNOŚCI KURIERA. 

JEŚLI NIE ZROBICIE TEGO PRZY ODBIORZE DO 7 DNI KURIER MOŻE PRZYJECHAĆ I SPISAĆ PROTOKÓŁ.

TRZEBA POKAZAĆ USZKODZONY TOWAR ORAZ OPAKOWANIE, ABY SPRAWDZIĆ CZY PRZESYŁKA BYŁA DOBRZE ZABEZPIECZONA.

NIE przyjmujemy reklamacji bez PROTOKOŁU!

...

REKLAMACJE INPOST

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Odpowiedź nadejdzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji. Rozpatrzenie odwołania trwa do 30 dni kalendarzowych.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl